maandag 1 mei 2017

To-do lijstjes



Ieder jaar in deze periode lijkt de tijd nóg sneller te gaan dan anders. Op mijn werk heb ik het dan altijd extra druk. Ik probeer altijd met lijstjes te werken, lekker overzichtelijk. Maar soms staan mijn to-do-lijstjes ineens wel erg vol, en heb ik (te) weinig tijd voor alles wat moet, en voor wat ik stiekem het liefst doe: handwerken :-)
Deze maand eindigde, heel welkom, met 'verplicht' relaxen, onze meivakantie brachten we op Mallorca door. Zo fijn!


De lijstjes werden er niet korter van, maar na zo'n heerlijke week kan ik er weer even tegen ;-)

Ondanks dat ik misschien wat minder op IG en mijn blog heb gepost, heb ik natuurlijk wel vanalles gedaan op haak- en breigebied de laatste tijd. 

Ik heb o.a. deze supertoffe krukhoes gehaakt met Schachenmayr Soft & Easy, een heerlijk garen. 


Op de site van draadenpraat kun je mijn gastblog hierover lezen. Er zijn intussen ook weer nieuwe gastblogs in de maak, zo leuk!


Ook werkte ik met veel plezier aan 3 projecten die nog even geheim blijven, hierover later meer!

Voor de workshops 'Haken voor Beginners' bij Studio Jurk, die ik samen met Joyce geef, maakte ik deze easy wandhanger met Drops Polaris en haaknaald 12. Ik kon het natuurlijk niet laten om er met een restje okergele Katia North een simpel randje omheen te haken ;-)



Verder zijn er alweer allerlei nieuwe haaksels, breisels èn weefsels in de maak, die ik hopelijk binnenkort kan showen. Maar nu eerst aan de slag met die werk to-do-list!
Fijne week!


Liefs, Heleen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten