donderdag 18 augustus 2016

Vakantie in Denemarken!



We zijn weer terug in Nederland na een heerlijke vakantie in Denemarken. Wat was het fijn! We hebben genoten van de mooie natuur, de zee, de gezellige stadjes, de mensen en natuurlijk Legoland.



Fjaltring

Ons eerste vakantiehuisje stond op een prachtig plekje in de duinen. Op het mooie, weidse strand was het heerlijk haken aan mijn zomerse ByClaire-truitje. Wat zijn de zee en het strand hier prachtig!


haken op het strand


Legoland was fantastisch, wat een prachtig park is dat zeg! Er is zo veel leuks te doen en te zien, echt overal waar je kijkt zie je de prachtigste, gigantisch grote én kleine, bouwwerken van Lego. De attracties zijn ook helemaal top!


... mijn 3 mannen zitten in dit bootje



Lego-flamingo's: what's not to love?


















In  het nationaal park Mols Bjerge, waar we onze tweede vakantieweek doorbrachten, hebben we supermooie wandelingen gemaakt, o.a. naar Kalø Slotsruin, de ruïne van een 700 jaar oud kasteel, die heel mooi gelegen is en waar je over een prachtig middeleeuws pad naartoe wandelt. 





In Ebeltoft zijn we naar het glasmuseum geweest, wat een echte aanrader is. In dit uiterst charmante oude stadje hebben we nog het kleine openluchtmuseum van wat vroeger de textiel- en garenververij was bezocht. Zo leuk! 





Natuurlijk kon je er ook prachtige wolletjes kopen :-)


 gehaakt zomers truitje van ByClaire
Ik kan rustig zeggen dat ik mijn hart heb verpand aan Jutland! 

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie vakantie heb je gehad, Heleen. Het ziet er fantastisch uit, en wat leuk bolletjes wol van je vakantie, kben benieuwd wat je ermee gaat maken. Fijne avond.

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Verie! Het vliegt altijd voorbij he? Van de bolletjes wil ik een sjaal gaan maken, maar weet nog niet precies welke :-) Liefs, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen