woensdag 28 december 2016

Lana Grossa Linea Pura giveaway!


2016 is al weer bijna ten einde, wat gaat zo'n jaar toch altijd snel voorbij. Het was een fijn jaar, waarin WOL weer een grote rol speelde. Ik heb patronen getest (zo leuk!), wol uitgeprobeerd, gastblogs geschreven en véél gehaakt. Ook heb ik een aantal supergezellige, inspirerende en lieve mensen uit de haakwereld (beter) leren kennen dit jaar, en daar ben ik heel blij mee! 
Het was een creatief jaar. En om dat te vieren, wil ik deze wolletjes van Lana Grossa weggeven!


De 5 oranje/roestkleurige bollen zijn Lana Grossa Linea Pura Organico (100% katoen). De 6 beigekleurige bollen zijn Lana Grossa Linea Pura California (lintgaren van 80% katoen, 20% zijde).



Laat in een reactie hieronder weten welke bolletjes je graag zou winnen, de oranje of de beige. Je kunt ook op IG meedoen. Ik laat op 1 januari weten naar wie de bolletjes toe gaan.

Fijne jaarwisseling!

Liefs, Heleen

13 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Leuk dat je meedoet, lekker kleurtje hè, die oranje bollen? x Heleen

      Verwijderen
  2. Ik zou heel graag de oranje winnen! Een mooie warme kleur voor leuke accesoires!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je meedoet Samantha! Het is een mooie kleur hè, dit oranje? x Heleen

      Verwijderen
  3. mijn favo O R A N J E

    Veel haakgeluk voor in 2017 Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je meedoet! Ook voor jou een mooi nieuw haakjaar! x Heleen

      Verwijderen
  4. Wat een mooie kleuren maar mijn duidelijke voorkeur hebben de oranje bolletjes. Is iets wat je eerst een tijdje op een plekje legt om alleen naar te kijken en te verzinnen wat je er mee gaat doen. Goed uiteinde gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je meedoet, ik ga zo loten! Happy 2017! x Heleen

      Verwijderen
  5. Wat een prachtige roestrode Kleur! Wil deze kleur gaan verven om een omslagdoek te gaan maken, leuk dat dit nu voorbijkomt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Dea, leuk dat je meedoet!Ik ga zo loten! Happy 2017! x Heleen

      Verwijderen
  6. Wat een prachtige roestrode Kleur! Wil deze kleur gaan verven om een omslagdoek te gaan maken, leuk dat dit nu voorbijkomt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, ze zijn beide heel mooi, zou het graag een zomertruitje van maken, gaat dat goed met de beige denk je? Zo ja, dan zou ik zeker graag kans maken op de beige bolletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Sylvia, ik denk dat een zomertruitje mooi wordt met het beige lintgaren. Ik ga zo loten! Leuk dat je meedoet! x Heleen

      Verwijderen